2014. október 28., kedd

Zenés kollázs

Kapcsolódó kiállítás:
Körkörös romok. Ország Lili falai
2013. augusztus 18-tól 2014. január 19-ig.
Kurátor: Farkas Zsófia
A kiállításról a MODEM honlapján
A kiállításról a MODEM Facebook oldalán

Az Ország Lili életművét teljes körűen bemutató kiállításon valamilyen rendhagyó, a résztvevők és magam számára is újdonságot hozó foglalkozást szerettem volna tartani. Fontos szempont volt, hogy teljesen más nézőpontból tudjam megmutatni a kiállítást. Ország Lili életművét ugyanis  feldolgoztam középiskolások számára, egy ötrészes kiállítási vezetőfüzetben, és azt éreztem, hogy nem tudok már önmagam számára újat mondani a kiállításról. No nem azért, mert már mindent tudtam a művészről és a műveiről, hanem mert azt éreztem, hogy nem tudok elszakadni a feladatlapban leírtaktól. Ezért meghívtam két fiatal debreceni dzsezz-muzsikust, Hepp Balázst és Hepp Olivért, hogy komponáljanak néhány egyszerű számot a kiállításhoz. Annyi kérésem volt csak, hogy Ország Lili kollázsainál fejeződjön be a rendhagyó tárlatvezetés. Ők tartották tehát a zenés tárlatvezetést, majd rövid beszélgetés után kollázsokat készítettünk.


Bár középiskolásoknak szólnak, de a kiállítástól függetlenül is használhatók
az Ország Lili-kiállításhoz készült feladatlapok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése